2012. július 22., vasárnap

Testvér szerelem


Család

Ki veri, az ajtómat ennyire nem hiszem el. Nagy nehezen ki kellek az ágyból, hogy ki nyissam, a szobám ajtaját Adammel találom szembe magam Adam nem más, mint a bátyám.
- Mit szeretnél hajnalok hajnalán?? kérdezem tőle áll mos fejel .
-Hugi tudtad hogy álmos fejel vagy a leg cukibb.
- Mi van ezért kellettél fel!! Nem hiszem el hogy ekkora egy bunkó vagy. csuktam volna be az ajtót, de meg alított benne.
- Mi van már megint? Kérdeztem kicsit se kedvesen tőle.
- Beengedsz?
Ki nyitottam az ajtót neki de semmi kedvem nem volt most vele foglalkozni aludni akarok. Le ültem az ágyam szélére ö meg mellém ült .Vártam hátha meg szólal de semmi. Ezért kelltet fel nem hiszem el ki nyírom ha lesz rá alkalmam az biztos .
- Meg szólasz még ma vagy mi lesz? semmi reagálás tovább bámulja, a szőnyegem   mintha itt se lennék .
- Na, nekem ehhez most nincs türelmem vagy el mondod mit akarsz vagy ott az ajtó .
- Tudtad, hogy anyájúk elutaznak egy hónapra?
- igen tudtam.
- Akkor azt is tudod, hogy ketten leszünk itthon ?
- igen. De mi ez a nagy kérdez, felelek?
- semmi csak tudni akartam, hogy te is tudsz e róla.
Felállt és adott egy puszit a homlokomra én csak bambán néztem utána, mert ilyet nem szokót csinálni hogy meg puszil.
Nem foglalkozta tovább vele inkább visszamentem aludni
Már későre járt az idő mikor fel keltem .Be mentem a fürdő szobába hogy rendbe szegyem magam .Gesztenye barna hajam a kócosan állt nagy nehezen ki fésültem nem volt egy könnyű menet, de meg csináltam. Fel tetem egy kis alapozót meg ki húztam feketével a szemem nem nagyon szoktam sminkelni magam de most ilyen kedvem volt. Oda mentem a szekrényemhez és ki vetem belőle egy szürke cső nadrágot és egy pánt nélküli fekete  topot .Le mentem a konyhába ahol Adam a reggeli kávéját itta nem értem hogy 18 évesen mért kell kávéznia.
- Jó reggelt. Köszöntem neki 
- Neked is.
- Mért kell neked kávét innod minden reggel csak roncsolod az agyad ja bocsi neked olyanod nincs is .
- Nagyon vicces vagy ma reggel. Látom ki aludtad magad.
-  Igen, ki de neked köszönhetően fel kellet, kelljek hajnalok hajnalán .
Erre nem szól semmit nem is baj csak még jobban fel húzza az agyamat .Adam 2 ével idősebb nálam soha nem jöttünk ki jól de nem is nagyon bánom .Anya és apa sokat szoktak utazni mert üzlet emberek  most is azért utaznak el egy hónapra és ilyenkor egyedül szoktak  minket itt hagyni de még soha nem hagytak minket itt ennyi időre egye dűl. Ki veszek egy almát a kosárból és le ülök Adamal szemben és neki állok meg enni .Nagy szemekkel néz rám de nem értem mért soha nem szoktam rendesen reggelizni már meg szokhatta volna.
- Mit  nézel?
- Mért vagy ki sminkelve. Kérdezi csapestem kedvesen.
- Nem mindegy az neked semmi közöd nincs hozzá.
 - De van mert én fogok rád vigyázni meddig anyuék haza nem jönnek!
- Nem kell rám vigyáznod tudok vigyázni magamra is nem vagyok már kicsi. Különben is még el se mentnek de te már is kezded az aggódó báty szerepét különben is nem ál jól neked!
- Nem nem tudsz vigyázni magadra és már korán el kellet menüik .
Mentem volna el de csuk lomnál fogva az ölébe rántót
Néztem rá nagy szemekkel , zsebéből ki vet egy zsebkendőt és el kezdte le törölni a szememről a sminket .
- Még is mit képzelsz magadról? Engedj el! Ki akartam szállni az öléből de még szorosában tartót  utána.
- Semmit, de meg mondtam hogy nem akarok sminket látni rajtad !! 
- Mért neked nem tök mindegy hogy nézek ki ne játszd az aggódó báty szerepét. Meg tanulhattad volna már hogy te nekem nem parancsolsz .
- Nem e .Na azt majd meg látjuk. Meny fel és mosd le magadról aszta a szart amit magadra kentél és vegyél fel valami rendes felsőt mer ebből ki látszik mindend!
- Nem.
- Mi az hogy nem ?
- Nem fogom és kész .  
Felemelt és az ölébe fogva vitt fel az emeletre a szobámba .
Le tet az ágyra és be ment a fürdő szobába és ki hozót egy nedves törlő ködöt és a kezembe adta.
- Mit csináljak ez el? 
- Szerinted okos tojás! Van két másod perced hogy le szed magadról a festéket !
- Nem fogom meg mondtam már neked! 
- Te akartad.
Minden olyan gyorsan történt. Ara eszméltem fel hogy Adam
a csípőmön ül és hogy az egyik kezével le fogja az enyémeket.
- Eresz el most. Kiabáltam neki de mind ha meg se hallotta volna. A szabad kezével el kezdte le törölni sminket. Már nem tiltakoztam elen minek sokak erősebb nálam. Mikor már mindent le törölt az arcomról bement a fürdőbe  és az összes  sminkemet ki hozta.
- Ezek nálam lesznek meddig anyuék haza nem jönnek.
- Ez el mit  akarsz el érni??Mért foglakozol azzal hogy hogy nézek ki?
- Semmit nem alkarok el érni ezzel.
Oda ment a szekrényemhez é ki vet belőle egy felsőt.
- Vedd fel!
El döntöttem ezentúl levegőnek fogom nézni eddig is utáltam, de most már gyűlölöm.
- Betty ! Vedd fel most nem mondom még egyszer  
 vagy fel veszted vagy én adom rád!
Csak néztem ki a fejemből nem izgat mit csinál csak már mennyen ki .El indult felém. 

1 megjegyzés: